ח"כ ארבל בריאיון מרגש: "חיי ניתנו לי במתנה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ארבל בריאיון מרגש: "חיי ניתנו לי במתנה"

ח"כ משה ארבל למימרן ב"מהדורה המרכזית": "תקוותינו שהניסיון של מרב מיכאלי לבזות את השבת יביא לכך שהשבת תתבע את עלבונה והיא לא תהיה שרת התחבורה" | וגם: הח"כ מספר איך השנה ניצלו חייו ומודה לה' בשידור חי | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה ארבל מש"ס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני אשמח שהנחיות היועץ המשפטי לממשלה יתקיימו באופן מלא ולא תהיה איפה ואיפה. אני מנסה להיות אופטימי שלא יקבלו החלטות הרות גורל בממשלת מעבר, אבל התרגלנו כבר שלהם מותר הכל".

"השופט יצחק עמית דחה על הסף את העתירה בעניין חזרתו של דרעי לכהן כח"כ. כל ניסיון להטיל דופי בכשירותו של דרעי לכהן כשר פסול".

"אם יהיה ניסיון כזה נעביר את פסקת ההתגברות, ואני חייב לחדד שגם ללא קשר לזה נקדם את פסקת ההתגברות כי זה מה שצריך לעשות" הבהיר ארבל.

על הסערה שעוררה שרת התחבורה אמר: "מרב מיכאלי סך הכל מנסה לעורר ספין תקשורתי. תקוותינו שהניסיון שלה לבזות את השבת יביא לכך שהשבת תתבע את עלבונה והיא לא תהיה שרת התחבורה".

לסיום, ניצל ארבל את הבמה וסיפר את הנס האישי שלו: "זו הזדמנות להודות לה'. במהלך תהליך תרומת כליה גילו אצלי גידול קטן, ובחסדי שמיים חיי ניצלו בזכות הרצון לתרום את הכליה שלצערי אני לא יוכל לתרום".

"המסר שלי לעם ישראל הוא שבזמן כזה של בחירות שמחדדות את ההבדלים ביננו, לראות את הטוב המשותף ולשמור אותם. השבוע נראה את בתי הכנסת מלאים גם בחילונים, וזה מדהים לראות את הנס הזה שעם ישראל חי" סיים ארבל בהתרגשות.



0 תגובות